Browar PINTA w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia. Z tej okazji zaprezentowane właśnie zostało nowe logo. Odświeżone zostały również etykiety piw. Browar zastrzega jednak, że jeszcze przez kilka miesięcy na półkach sklepowych będzie można trafić jednocześnie na stare i nowe projekty.
Nowe logo Browaru PINTY podąża za najnowszymi trendami w projektowaniu identyfikacji wizualnej – jest proste i czytelne. Zawiera wyłącznie nazwę, bez dodatkowych symboli.
Zmiany objęły również etykiety piw z Browaru PINTA – autorzy projektu postawili przede wszystkim na czytelność i jednocześnie wyeksponowanie nazwy marki.
Poszczególne piwa zachowały swoją kolorystykę i charakterystyczne dla nich motywy. Aby to podkreślić, Browar PINTA zdecydował się na wypuszczenie Ataku Chmielu z naklejonymi na butelki dwoma etykietami.
Za zaprojektowanie nowego logo i etykiet odpowiada agencja kreatywna Ostecx Créative.