Na portalu Business Insider pojawił się obszerny tekst na temat piw bezalkoholowych. Czytamy w nim m.in., że piwo „bez procentów” w ubiegłym roku stanowiło około 5 procent rynku
W 2019 r. Polacy wydali na piwo bezalkoholowe 850 milionów złotych. Sprzedaż produktów z tego segmentu cały czas rośnie i – co ciekawe – okazało się, że dalszym wzrostom sprzyjał okres pandemii – sporo mówiło się, że spożycie alkoholu powoduje obniżenie odporności organizmu. W marcu i kwietniu sprzedano o 30% więcej piw bezalkoholowych w porównaniu do tych samych miesięcy roku poprzedniego.
Oczywiście dane te dotyczą przede wszystkim piw koncernowych, jednakże polski kraft coraz wyraźniej idzie w kierunku piw bezalkoholowych. Stąd też od jakiegoś czasu na stronie głównej Chmielnika Jakubowego jest wydzielony osobny dział zbierający wszelkie informacje na temat segmentu „non-alcohol”.