Na portalu Business Insider pojawił się obszerny tekst na temat piw bezalkoholowych. Czytamy w nim m.in., że piwo „bez procentów” w ubiegłym roku stanowiło około 5 procent rynku

W 2019 r. Polacy wydali na piwo bezalkoholowe 850 milionów złotych. Sprzedaż produktów z tego segmentu cały czas rośnie i – co ciekawe – okazało się, że dalszym wzrostom sprzyjał okres pandemii – sporo mówiło się, że spożycie alkoholu powoduje obniżenie odporności organizmu. W marcu i kwietniu sprzedano o 30% więcej piw bezalkoholowych w porównaniu do tych samych miesięcy roku poprzedniego.

Reklama

Oczywiście dane te dotyczą przede wszystkim piw koncernowych, jednakże polski kraft coraz wyraźniej idzie w kierunku piw bezalkoholowych. Stąd też od jakiegoś czasu na stronie głównej Chmielnika Jakubowego jest wydzielony osobny dział zbierający wszelkie informacje na temat segmentu „non-alcohol”.

Więcej:
https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/piwo-bezalkoholowe-w-polsce-popularnosc-i-oferta/6ghpgkw

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama