Browar Stu Mostów w 2025 r. skończy 10 lat. Z tej okazji podjęto decyzję o zmianie identyfikacji wizualnej. W środę, 15 stycznia, zaprezentowane zostało nowe logo.
– Rok temu, gdy uświadomiliśmy sobie, że w 2025 roku skończymy 10 lat uznaliśmy, że czas przyjrzeć się naszej marce z zewnątrz. Dlatego w 2024 przeszliśmy proces rewizji strategii marki i komunikacji Browaru Stu Mostów, a w efekcie tego procesu podjęliśmy decyzję o odświeżeniu naszego wizerunku – informuje Browar Stu Mostów.
Nowe logo ma nawiązywać do budowania mostów pomiędzy lokalnością a globalnymi trendami, historią a innowacją i ludźmi z różnych środowisk i kultur.
– Jednocześnie, chcemy mocniej podkreślać, że jesteśmy z Wrocławia – Miasta Stu Mostów i że myśl o Wrocławiu jest we wszystkim, co robimy. Kanały Odry i most w logo symbolizują te połączenia – dodaje browar.
Autorami nowej identyfikacji wizualnej jest Marian Misiak, przy wsparciu Klementyny Sęgi.
Fot. Browar Stu Mostów/Facebook