Jak informuje Portal Spożywczy, Asahi – japoński koncern, który jakiś czas temu wykupił Kompanię Piwowarską – wprowadza do Polski japońską markę piw. Jest nią Asahi Super Dry.
Piwo to ma być dostępne przede wszystkim japońskich restauracjach w największych miastach Polski, ale także w marketach sieci Carrefour oraz Piotr i Paweł. Od tego, jak się przyjmie, zależy, czy na nasz rynek trafią kolejne piwa znane ze sklepów Kraju Kwitnącej Wiśni.
Niestety, już sama nazwa tego piwa zapowiada, że kompletnie nie ma czym się emocjonować. Określenie „super dry” oznacza tyle, że trunek ten będzie smakiem i zapachem przypominał wodę (czy też będzie miało wiele wspólnego z seksem w kajaku 😉 ). Pozytywnie nie nastrajają również oceny na największym na świecie portalu o piwie, czyli na Ratebeerze. Średnia z ponad 1800 recenzji wynosi obecnie… 2,16/5.