fot. materiały prasowe

„Za Ostatni Grosz” to nowa seria piw z Browaru Tenczynek, będąca efektem współpracy współpracy z firmą MojaMuza. Pomysł na nią jest nawiązaniem do wydanej w 1982 r. płyty Budki Suflera o tym samym tytule. 

Pierwszym piwem nowej linii będzie Lager, który 20 grudnia trafi do sklepów sieci Biedronka. Jego etykieta autorstwa Ilony Jaszak nawiązuje do okładki wspomnianej wyżej płyty. Kolejne rodzaje piwa z tej serii dostępne będą w przyszłym roku. Wśród nich znajdą się nie tylko popularne style, ale też coś dla piwnych geeków.

Reklama

Za Ostatni Grosz Lager to piwo o nieco niższym od bardzo zbliżonego piwa sprzedawanego pod regularną, klasyczną marką Tenczynka ekstrakcie. Z 11° Plato uzyskano 5,5% alkoholu – dla porównania Lager z serii klasycznej ma 11,5° Plato i 5% alkoholu. 

Reklama